הורוסקופ 2023

בשנה הקרובה של 2023, אתה יכול לצפות להרבה אנרגיה וכוח שיעזרו לך בשינויים המיוחלים בחייך האישיים והקריירה. הודות למוטיבציה שבהחלט לא תחסר לך כל הזמן תתקדם.

אתה יכול לצפות שהכניסה לשנה החדשה תהיה מהפך עבורך. מיקומו של יופיטר במזל טלה יחזק את הפוטנציאל והשאפתנות שלך, ותוכל להשיג את המטרות שלך. זה חל במיוחד על שלטי האש.

במחצית הראשונה של 2023, מזל תאומים, מאזניים ודלי, במיוחד, צריכים להיות זהירים מכיוון שהם עשויים להראות כמה נטיות אוטוריטריות וחוסר אמון בדעותיהם של אחרים. זה עלול להוביל לעימות עם יקיריהם או עמיתיהם בעבודה, שעליהם הם עשויים להתחרט מאוחר יותר. עם זאת, לא לסמוך על אחרים לא בהכרח אומר דבר לא נכון וזה יכול גם לחזק את תחושת האחריות שלך, מה שיכול להיות די מועיל אחרי הכל.

מבחינת קריירה, 2023 תהיה שנה נהדרת! במיוחד עבור שלטי כדור הארץ שהשאפתנות החזקה ממילא ורצונם לביטחון כלכלי יתעצמו. כפי שהעמדה של אורנוס מציעה, אתה תהיה מאוד יצירתי ומלא ברעיונות טריים. לפעמים אפילו יהיה קשה להאמין.
במחצית השנייה של השנה, רבים מאיתנו עשויים לחוות חרטה. במהלך תקופה זו, לא תסבול כל סוג של מניפולציה או שכנוע. במקרים אלה יכולים במיוחד סימני האש לחוש טינה חזקה ועשויים להיות מועדים לתוקפנות. שלטי מים יכולים להרגיש פגיעים מאוד, כך שהם ירגישו בטוחים יותר מאחורי המגן המגן שלהם.

מאדים במזל קשת, בסוף השנה, יחזיר אנרגיה לחייך. אתה תשתוק לטייל, לשחק ספורט ולפגוש אנשים חדשים, ביניהם אולי תמצא את הנפש התאומה שלך.