מאזניים הורוסקופ 2022

מאזניים הוא סימן הנשלט על ידי כוכב הלכת ונוס, ולכן הם מייחסים חשיבות רבה לרגשות ומקבלים החלטות. לפעמים הם יכולים לקחת דברים ללב, במיוחד כשמדובר במריבות, וזה חסרון גדול. שנת 2022 תביא, בין היתר, מכשולים שמאזניים יצטרכו לפתור באופן רציונלי ובראש קר כדי שלא יחזרו אליהם מאוחר יותר כמו בומרנג.

הורוסקופ מאזניים 2022 ממליץ לכם לבלות כמה שיותר זמן פנוי עם יקיריכם בחודשים הראשונים של השנה, מכיוון שהאביב יהיה קדחתני מאוד עבורכם. תוכלו לנסוע להרים עם המשפחה שלכם או עם קבוצת חברים. הירגעו כמו שצריך וצברו כוח בו תשתמשו בתקופה הבאה.

עם בוא מרץ, האחריות תחל ליפול עליכם מכל עבר. רובן יהיו בתחום הדיור. אולי אפילו תעברו דירה או שיפוץ נרחב. גם תחום העבודה יהיה עמוס. תקבלו מטעם המעסיק משימה החורגת מחובות העבודה הרגילות שלכם, או שתמתין לכם הזמנה גדולה. עליכם לחרוק שיניים ולהתמודד עם כל מה שמגיע מיד; אחרת, הבעיות עשויות להימשך ולצמוח איתכם, חוץ מזה, ככל שתטפלו במשימות מהר יותר,יתפנה לכם מקום בראש.

החיים האישיים שלך בשנת 2022 יהיו כמו רכבת הרים. אנחנו עדיין נהיה בהשפעת אורנוס בסימן שור שבזכותו תרגישו את הרצון לשינוי, במיוחד בתחום האהבה. אתם תהיו הכי מרוצים מחברת אנשים רבים יותר.

כשמדובר בשותפות, אתם עלולים להרגיש חסרי ביטחון, ותפנו למחשבות האם להמשיך עם בן / בת הזוג שלכם. אם אינכם בקשר, חוסר הוודאות הזה עשוי להיות כרוך בחברות. ההורוסקופ מזהיר מפני החלטות נמהרות ואימפולסיביות. יהיה עליכם לעבוד על רגישות היתר שלכם ולנסות להסתכל על הדברים מנקודת מבט אחרת. זה יעזור בכל תחומי חייכם.

חודשי החורף יהיו קצת יותר תובעניים כלכלית עבור מאזניים. צפו לתקופה שקטה בעבודה, אך היתרון הוא שיהיה לכם יותר זמן פנוי, אותו פספסתם רוב השנה. בסוף שנת 2022 תהיה לכם הזדמנות להרוויח זמן לעצמכם ולהקדיש אותו לאהוביכם למשל.