שור הורוסקופ 2022

הנחישות והיציבות מאפיינים את מזל האדמה הזה. אלו יעזרו לו לעבור את התקופות הקשות יותר שמחכות לו בקריירה שלו בחודשים הקרובים. ההתמודדות האמיתית תהיה חוסר האמון שיכול לסכן את מערכת היחסים שלו.
תחילת שנת 2022 תהיה מאוד הרמונית. יהיה קשה להסיח את דעתכם מכיוון שלא תשימו לב יותר מדי לסביבה. אתם תבלו את רוב זמנכם לבד, ורק עם מחשבותיכם. עם זאת, תוכלו לנצל את הזמן הזה לטובתכם. תהיה לכם הזדמנות להשלים פרויקט שדחית בעבר במשך הרבה זמן.

מזל שור הוא רגיש באופן טבעי, ואהבתו עזה וחסרת תנאים, והוא גם מוכן להקריב הרבה למענה. אך הוא מצפה לקבל את אותו המטבע גם מבן/בת זוגו. בחודשי האביב זו יכולה להיות בעיה. אתם עלולים להיות פרנואידים במערכת יחסים, שכן חוסר האמון הטבעי שלכם יתמוך בהשפעתו של שבתאי במזל הדלי. ועקשנותו של שור תקשה, עד לרמה כמעט בלתי אפשרית, להזים ולהפריך כל טענה. ההורוסקופ ממליץ לכם לא להיות תלויים יתר על המידה בבן/בת הזוג שלכם. אם יש לכם מטרות רבות, לא יהיה לך כל כך הרבה זמן לנתח את היריב. יהיה לכם תועלת גם לזוגיות וגם לנפש.

במחצית השנייה של השנה תיתקלו בבעיות הקשורות לעבודה. הבוס מעצבן אתכם מזה זמן מה, ובשלב זה הוא יתחיל ללחוץ עליכם, לדרוש דרישות מוגזמות ולהקשות עליכם להגשים אותן בדרכים שונות. הכוונות שלו הן אישיות, הוא מרגיש את היריב שבכם, והוא חושש שאתם יכולים להחליף אותו. אתם תעמדו בפני החלטה אם להישאר ולחרוק שיניים בתנאים כאלה או לעזוב את העבודה הזו. מכיוון שעבודה היא בראש סדר העדיפויות של מזל שור, זו תהיה בחירה קשה.
שנת 2022 היא, במובנים רבים, מהפכנית עבור שור. הם ייאלצו להתמודד עם מכשולים בחייהם האישיים והמקצועיים. הם ישקלו מחדש את התחביבים שלהם ואולי ימצאו אחד שהם אפילו לא ידעו שמדבר אליהם. כתוצאה מכך הם יהפכו לאנשים חדשים עם אופקים רחבים יותר. זה יועיל לחיי החברה שלהם. בתקופת חג המולד הם יוכלו ליהנות מהשקט המגיע להם במעגל המשפחתי.