קשת הורוסקופ 2022

שנת 2022 תהיה משמעותית עבור קשתים בתחום היחסים. מישהו מהעבר ינסה לחזור לחייכם, ותצטרכו להתמודד עם ההחלטה האם הם ראויים לאמון שלכם. מזל קשת ניחן באופטימיות רבה שיכולה להוביל לנאיביות. אתם מניחים אוטומטית שאחרים חסרי מעצורים כמוכם, אך היזהרו במקרה זה.

ינואר יהיה חודש של שינוי. מהשנה הקודמת תביאו איתכם כמה סוגיות לא פתורות, אליהן תצטרכו לחזור ולגלות את הליבה האמיתית של הבעיה. רק אז יהיה לכם ראש צלול ותוכלו להתרכז באירועים חדשים באופן מלא.

יהיה מצב מתוח בתחום העבודה. צדק, בסימן מזל דגים, יפעל על ליבכם. מחשבותיכם יפנו לשיקולי קריירה. אתם תהיו מתחשבים, וכמה השקפות עשויות להישקל מחדש. במיוחד תפסיקו לפתור דברים שהטריפו אותך כל הזמן; פשוט תקבלו נקודת מבט כללית. יהיה חיוני להתגבר על הפחד מהלא נודע, פשוט להמשיך הלאה.

אביב 2022 יעבור על קשתים בצורה אינטנסיבית מאוד. יהיה עליכם להוכיח עוצמה נפשית רבה. במערכות יחסים, הגורל הכין עבורכם מבחן קשה. מישהו שהיה לו פעם מקום בלב שלכם יופיע לידכם, אבל דרכם נפרדו. יהיו לכם רגשות מעורבים, ואתם עלולים להרגיש מבולבלים וחסרי ביטחון. האדם המדובר מהעבר ינסה בכל דרך אפשרית להשיב לך טובה. היו זהירים ונבונים. בני מזל קשת נוטה לזרוק את עצמם לדברים בצורה חזיתית, אבל זה יכול להסתדר לכם במקרה זה.

בכל הנוגע לבריאות, היזהר בפעילות ספורטיבית. אתם נוטים להיות נמהרים ואוהב לעשות דברים בראש שלכם, אך לחוסר תשומת הלב שלכם יכולות להיות השלכות מצערות. הימנע ומספורט אתגרי ובחרו בחלופה בטוחה יותר.

ההורוסקופ אומר שתעבירו את חודשי החורף באופן פעיל. אולי תלכו להרים, תצאו לסקי, או להפך- תלכו למדינות חמות ותברח מהסטריאוטיפ של חיי היומיום. בכל מקרה, תחוו תקופה מספקת, שמגיעה לכם באמת לאחר שתתגברו על כל הקשיים של 2022.