דלי הורוסקופ 2023

נציגי שלט אוויר זה ייחשפו לשינויים חשובים בשנת 2023, במיוחד בקריירה שלהם. לכן, הורוסקופ 2023 מייעץ לדלי לא לקחת את ההחלטות הללו בקלות ראש וממליץ להם להפיק את המרב מהצד החזק שלהם: זהירות. להיפך, הוא מזהיר את נציגי השלט הזה מפני התנהגות אימפולסיבית וחופשית, שעלולה לגרום לצרות ניכרות.

בתחילת השנה, תפקפק בתוכניות שלך שכן מכריך יעירו הערות נוקבות לגבי ההחלטות שלך. אך כאשר כוחו של שבתאי מתחיל להתבטא במזל מזל דלי, אינטואיטיבית תלכו בדרככם, בניגוד לדעותיהם של אחרים. לכן, אל תפחד להביע את דעתך או להציע שינויים בעבודה. גם אם אתם חושבים לשנות את העבודה, התקופה הזו מעודדת אתכם לעשות זאת - אבל אל תשכחו לחשוב על זה היטב.

בחודשי הקיץ תהיו נבלעים בריכוז חזק, ולכן יהיה קל יותר להשיג את המטרות שלכם. אתה תהיה עצמאי לחלוטין כך שמערכות יחסים יזוזו הצידה לזמן מה. אבל תיזהר לא להגזים עם העצמאות הזו. אתה יכול לתת לבן הזוג האהוב שלך לברוח, שתומך בך בהחלטות שלך, אבל בגלל לוח הזמנים העמוס שלך, אין לך זמן בשבילו, והוא עלול להרגיש מוזנח.
בסתיו, הצד הרגשי שלך יתחיל להתעורר, ומערכות יחסים יהפכו בראש סדר העדיפויות עבורך. ייתכנו בעיות ומריבות קלות עם בן הזוג שלך, ותצטרך להתגבר על המכשולים הללו. אולי תיפרדו לזמן מה, אבל זה יועיל לשניכם, ובסופו של דבר, תתפייסו. הכל יהיה לטובתכם, וכתוצאה מכך, זה ייקח את שניכם צעד אחד קדימה.

ביצועי הספורט והאמנות שלך יהיו טובים יותר השנה מאי פעם. אז נסו להשיג כרטיס עונתי לחדר הכושר והתחילו גם להשתתף בקורס גיטרה או ציור, בו תספקו את רוח היצירה שלכם.

סוף השנה יהיה נעים ומרגיע. הצלחת להגיש את כל העבודה שלך בזמן כדי שתוכל להתמקד בכיף. אל תשכח לקחת ויטמינים ולהירגע, מכיוון שמזג האוויר היבש הוא למעשה כר גידול לחיידקים.