אריה הורוסקופ 2022

הורוסקופ 2022 נראה מבטיח מאוד עבור בני מזל אריה. במחצית הראשונה של השנה תזכו להצלחה בתחום הקריירה ובמחצית השנייה תהיה לכם תקופה מאושרת מבחינת אהבה ומערכות יחסים. סוף השנה יכול להיות מסובך יותר, ובעיות בריאותיות קלות עלולות להתרחש. אריה הוא ממזלות האש, וכולו אנרגיה ותשוקה. תכונות אלה יתחזקו עוד השנה. יהיה לכם כל כך הרבה כוח שסביבתכם תשאב ממנו.

החודשים הראשונים של 2022 יהיו קדחתניים. בזכות פעולתו של מאדים במזל קשת, אתם תעשו חיל ומלאים ברעיונות חדשים. המחויבות לעבודה תגדל, וזה יבוא לידי ביטוי במיקום שלכם בהיררכיית החברה ובמשכורת. עמיתים לא מרוצים יאדימו מקנאה, והממונים לא יבינו מאיפה זה בא. חייכם האישיים יוזנחו קצת. ודאו שאתה לא שוכחים אירועים חשובים, כמו יום הולדת או יום נישואין של מישהו. בקלות ניתן יהיה לפרש זאת כאדישות.

באביב תצליחו בכל מה שתגעו בו. נסו להשתמש בזה כמה שיותר והתחילו ליישם, למשל, פרויקט משלכם. עם בוא המחצית השנייה של השנה, יופיע מישהו שישחק תפקיד חיוני בחייכם. אם אתם רווקים, זה יכול להיות בן זוג פוטנציאלי לו חיכיתם זמן רב. אם אתם נשואים באושר, זה יהיה בכיוון של כינון ידידות חדשה ואמיתית. המפגש עם אדם זה אמור להתקיים בקיץ, ומכרים משותפים יפגישו אתכם.

מבחינת הבריאות, ההורוסקופ מזהיר מפני מחלות נגיפיות. אתם תהיו הכי פגיעים בסתיו ובחורף. בני מזל אריה עדיין בתנועה ומנהלים חיים פעילים, ולכן קשה לו לבלות זמן מנוחה, למרות שהגוף דורש זאת. זכרו כי אם תצלחו אפילו וירוס קטן, ייתכן שהוא יופיע שוב מאוחר יותר במקום אחר, ולא תוכלו לחזור לעצמכם במשך זמן רב. ולכן צרכו שפע ויטמינים ופעילות גופנית לצורך מניעת מחלות.