דגים הורוסקופ 2023

נציגי שלט מים זה מאופיינים בדמיון רב ובמטרות גבוהות. עם זאת, החולשה שלהם היא מחויבות נמוכה והערכה עצמית נמוכה. אבל שנת 2023 הכינה אתגר קריירה עבור דגים, שבו הם יוכלו להשתמש בכוח ובנחישות שהשנה החדשה מציעה להם.

במחצית הראשונה של השנה תרגישו קצת חוסר ביטחון בגלל כמות האנרגיה העצומה שההורוסקופ 2023 מביא לדגים. תהיה לך הזדמנות להתחיל קריירה חדשה, שבה תתגבר על חוסר האומץ שלך ותלך על המטרות שלך. כמו כן, אל תחששו לבצע את השינויים שתכננתם כבר זמן רב - צבעו את הדירה או התחילו בשיפוץ קטן.

בחודשי האביב תהיו מלאים בבריאות נפשית. מכיוון שתהיו שופעים ברעיונות יצירתיים, תוכלו להדהים לא רק את הקולגות שלכם בעבודה אלא גם את החברים שלכם. אתה יכול לצפות לסכום לא מבוטל של כסף ולהצעה לצאת לנסיעת עסקים בחו"ל. אתה יכול גם לפגוש את הנפש התאומה שלך בתקופה זו.

במחצית השנייה של השנה, כוחו של שבתאי במזל דגים מתחיל לגבור. לכן ההורוסקופ מזהיר את הנציגים מהסימן הרגיש הזה של פגיעות רגשית. בתקופה זו תסגור את עצמך. עלולות להופיע גם מיגרנות, חרטה וכמה בעיות פסיכוסומטיות. השתמש בתקופה זו כדי להירגע. האטו, צפו בסרט נחמד או עשו מדיטציה.
בכל הקשור למערכות יחסים, הרגשות שלכם יהיו עמוקים השנה, ותחוו כל רגע בצורה אינטנסיבית מאוד. רוך ואמפתיה יהפכו לחוזקות שלך, כך שהבילוי איתך יהיה תענוג. במיוחד בתחילת הקיץ והסתיו, אתה עלול להרגיש מלא סתירה, וחוסר ההגנה שלך יתחיל להופיע. לכן, הישארו בטוחים וקחו את הזמן שלכם לחשוב תחילה.