סרטן הורוסקופ 2023

שנת 2023 תהיה ברוח היחסים. הורוסקופ 2023 ממליץ לסרטן למקד את האנרגיה שלו בעיקר בבניית מערכות יחסים עם יקיריהם ובני זוגם כי יתעוררו נטיות ההגנה החזקות והרצון ליצור בית. עם זאת, הורוסקופ 2023 מזהיר את הסרטן מפני אמון מוגזם ורגשות פגועים שלאחר מכן. הדמיון השופע של נציגי שלט המים הזה יגדל השנה, כך שהם יכולים גם לצפות להרבה רעיונות טובים שידהימו הן את עמיתיהם לעבודה והן את יקיריהם. במקביל תתעורר אמביציה שבזכותה ישיגו תוצאות מצוינות בפעילות ספורטיבית.

הכניסה לשנה החדשה תהיה רגועה והרמונית. אתה תארגן את סדרי העדיפויות שלך, ותשתוקק למגע עם הגוף. תחביבים משותפים עם בן/בת הזוג יקרבו אתכם, ובמקביל תכירו חברים חדשים שהשיחה והזמן רק יזרמו איתם. כמו כן תצבור מוטיבציה להתאמן ולעבוד קשה על עצמך.

באביב, החושים שלך מתחילים להתעורר, והפנטזיות שלך לא מצליחות להירדם. בתקופה זו תשגשג מבחינת עבודה, כי בקלות תתלהב מכל דבר ויחד עם זה יהיה מאוד נחמד לתקשר ולשתף איתך פעולה. היצמד למצב הרוח הזה כי פרס או אפילו קידום בעבודה מתקרבים באופק.
אתה תיחס השנה חשיבות רבה למערכות יחסים. עמדת מאדים תגביר את הרצון שלך ליחסי עבודה טובים, שממש יבלעו אותך, ואם אין לך בן זוג קבוע השנה, תהיה לך יד ברת מזל לבחור נכון. הקשב והרצון שלך להגן על מישהו בהחלט לא יהיו לרעתך, ובן הזוג שלך יעריך זאת. אבל בגלל שמופיעים גם פרפקציוניזם ומצב רוח גדול, אתה לפעמים תיכנס לריב.

בסתיו תהיה לך מצב רוח קודר, ומלנכוליה תיפול עליך. מכיוון שאתה מאוד בוטח ורגיש, אתה בקלות תהיה המום מכל אי הבנות שאתה יכול לצפות ליותר במהלך תקופה זו. ייתכן שתהיה לך הצטננות קלה, אז קח ויטמינים והישאר חמים.

בסוף השנה תבוא לידי ביטוי כוחה של ונוס, וייפתחו כמה נושאים שהם בדרך כלל טאבו עבורך. לכן, אתה יכול לצפות לשיחות מעניינות מאוד עם חבריך ולידע חדש. אתה תבלה את התקופה הזו עם המשפחה שלך ותהנה איתם הרבה.