סרטן הורוסקופ 2022

בני מזל סרטן מאוד מבוססים על רגש. מערכות יחסים עבורם הם בראש סדר העדיפויות, וההחלטות מתקבלות בעיקר על סמך רגשות. אבל שנת 2022 מחלקת מחדש את הקלפים עבורם בהקשר זה. אדם אהוב יבגוד באמון שנתתם בו, הם יאבדו את חלומותיהם ויצטרכו להתחיל לבנות חיים חדשים מהיסוד. ההורוסקופ אומר שחשיבה מחודשת על התנהגותם והרגליהם תהיה המפתח עבורם.

זרקו את כל הדברים השליליים מהשנה הקודמת והתמקדו במחשבותיכם רק בעתיד. צדק, במזל דגים, ישפיע עלינו כבר מתחילת 2022, ויכניס בכם חשק לידע ולהתפתחות אישית. סוף סוף, תמצאו זמן לקרוא ולהרגיע את המחשבות הפזורות. יתכן שתגלו שאתם חושבים על דברים יותר מבעבר. אתם תהיו מתחשבים יותר, למשל, במהלך ויכוח עם בני הזוג או מישהו הקרוב אליכם. טוב לא לנהוג בפזיזות, ולעשות הכל במתינות. בנוסף, בניסיון לפתור יותר מדי בעיות לא תהיה תועלת רבה.

האביב יהיה זמן מאושר לסרטן, אבל זה יהיה מה שנקרא "השקט שלפני הסערה". אתם תצליחו בכל מה שתגעו בו. נצלו את זה, והתחילו בתחביב חדש או בפרויקט משלכם.
במחצית השנייה של השנה, בני מזל סרטן יצפו לשינויים משמעותיים בחיי האהבה שלהם. אדם אהוב שהקריב הרבה והרגשתם בטוחים בו יאכזב אתכם. זה יכול להיות בן זוג או מישהו ממעגל החברים הקרוב. הוא ינסה לפגוע בכם מאחורי הגב, ועם זאת, הוא יכול להסוות את עצמו היטב. האמת תתגלה לכם במקרה, וזה יפגע בכם, ואתם תטו לסגור את עצמכם. אל תיכנעו לזה והשתמשו במצב לטובתכם. תוכלו להפיק תועלת מרובה מקשר עם אנשים איתם תוכלו לחלוק את חוויותיכם. התגברו על עצמכם והיו פתוחים להיכרויות חדשות.

באשר לקריירה, אתם אמורים לשוט על מי מנוחות ב2022 ללא קושי כלל. אבל, ההורוסקופ ממליץ לכם לא להעמיס יתר על המידה. לעתים קרובות אתם מציבים לעצמכם יותר מדי דרישות, ועובדים שעות נוספות, מה שעלול להשפיע על בריאותכם. קיים סיכון להחלשת מערכת החיסון עקב תשישות ורגישות למחלות עונתיות שונות. אז נסו להקדיש מספיק זמן לרגיעה, זה באמת מגיע לכם.