הורוסקופ 2022

השנה הקרובה 2022 תהיה באווירת המודעות העצמית. עמדת כוכבי הלכת תעודד כל אדם ישירות לעבוד על עצמו ולהשתפר בתחומי החיים שונים.
תחילת השנה החדשה תהיה שלווה, אז נסו להתמקד בעצמכם כמה שיותר בתקופה זו, אתם עלולים להיות מופתעים ממה שמסתתר בכם. אבל היזהרו לא לשכוח את צרכיהם של אחרים ולפעול באנוכיות. אזהרה זו נכונה שבעתיים לגבי מזלות האש המועדים להתנהגות זו.

צדק במיקום מזל דגים, תתחזק השפעתו עלינו במחצית הראשונה של השנה, והוא יושפע יותר מכל מזלות המים, שבני מזלותיהם מטבע הדברים ביישנים ומופנמים במקצת. בשל השפעתו תכונות האופי הללו מתרבות, וקיים סיכון של הבדלות מוחלטת מהעולם. בני מזלות תאומים, מאזניים ודלי יקבלו את ההזדמנות להתרכז יותר ולהשוות סדרי עדיפויות. טלה, מזל קשת ואריות ייהנו אף הם מתקופה זו, כשיחושו ברגיעה ולא יפעלו בצורה כה אימפולסיבית.
מבחינת קריירה, 2022 תהיה מאוד מוצלחת. כוחו של אורנוס עדיין ישפיע עלינו במזל שור, דבר שיעורר את היצירתיות שלנו. זה יועיל ביותר לבני מזלות האדמה ויעניק להם דמיון ואומץ רב יותר לממש את הרעיונות שלהם.

בכל הנוגע לזוגיות, ענייני משפחתיות יהיו בראש סדר העדיפויות. אנחנו מגלים שאנחנו לא לבד בשום דבר, ומגיע לנו גם קצת עזרה של מישהו הקרוב לנו, מה שמחזק את הקשרים המשפחתיים. כך, אנו זוכים ליציבות רגשית מצוינת יותר ולתחושת שייכות.
בחורף כל העניינים הפתוחים שהצטברו במהלך החודשים האחרונים ייסגרו. השינויים שהתרחשו בתוכנו יושלמו גם הם, ונרגיש אסירי תודה על כל מה ש2022 הביאה לנו. הדבר שעלינו לשים לב אליו הוא רגישות למחלות עונתיות שונות. בסוף השנה, במיוחד סביב חופשת חג המולד, גופנו ייחלש ויוכה בקלות על ידי כל חיידק. אז תדגישו את צריכת הוויטמינים שלכם ופעילות גופנית בריאה כדי שתוכלו לשרוד את התקופה הזו ללא נזק.