דגים הורוסקופ 2022

אנשים שנולדו בסימן מזל דגים הם מבוססי רגש. לעתים קרובות הם נוטים לרגישות יתר ועלולים להשפיע על אנשים אחרים. זו הפגיעות שלהם. שנת 2022 תהיה מבחן עבורם. מכשולים יפריעו לכם, בעבודה ובחיים האישיים שלכם, ותצטרכו להתמודד איתם ברוגע. בסופו של דבר, זה יקשה אתכם, ובעתיד, לא תתפרקו.

במחצית הראשונה של השנה תהיו ממש עסוקים. חובות העבודה יציפו אתכם, ובקושי תמצאו זמן פנוי. בחודשים הקרובים, עם זאת, תקבלו תגמול כספי כראוי על כך. הכוכבים יהיו לטובתכם, ותוכלו סוף סוף לקבל את קידום החלומות. חירקו את השיניים בזמן הזה והתמקדו בעתיד; יש למה לצפות.

בתחילת האביב, מזל דגים יושפע על ידי צדק בסימן מזל דגים. הודות לאפקט זה, תוכלו להרגיש מתוסכל וליפול בקלות לדיכאון. זה יפריע למערכות היחסים שלכם. נסו להימנע מחשיבה שלילית - כל אנרגיה שתקרינו תחזור אליכם, כך שתוכלו למצוא את עצמכם בקלות במעגל קסמים. במהלך תקופה זו אתם עלולים להרגיש חסרי ביטחון, וזה יעוות את השקפתכם על המציאות. לא תחושו אמון כלפי בן / בת הזוג או יקירכם ללא סיבה רציונאלית. אל תהיו פרנואידים והיזהרו מפעולה אימפולסיבית. אם תצליחו זה ישפר את מערכות היחסים שלכם בעתיד.

את חודשי הקיץ תבלו, בעיקר עם חברים. אחרי תקופה קשה שחוויתם, מגיע לכם הפעלה מחדש. צאו לחופשה בים, מתחת לאוהל בטבע, או בכל מקום שיעלה על דעתכם. אל תילחמו בשום הרפתקה, כי זה מה שאתם צריכים עכשיו. בילוי עם חברים יביא אתכם למחשבות אחרות.

ההורוסקופ מזהיר כי אתם עלולים לחוות מיגרנות ונדודי שינה במחצית השנייה של השנה. הסיבה לכך היא שתהיו לחוצים בגלל לוח הזמנים העמוס שלכם. מזל דגים הם חרוצים ולעיתים קרובות עמוסים מדי, אך חיוני לאזן בין עבודה למנוחה. נסו זאת; הגוף שלכם יהיה אסיר תודה.

חודשי החורף יהיו רגועים. תוכלו ליהנות ממצב כלכלי טוב מעל הממוצע, מכיוון שהדבר ישחרר אתכם מלחץ באופן חלקי, וזה ישפיע על חייכם האישיים שרק יפרחו.