דלי הורוסקופ 2022

שנת 2022 מעודדת את מזל דלי להתגבר על עצמו. ילידי מזל אוויר זה נוטים לחוסר החלטיות, אך הם ייחשפו למצבים הדורשים עמדות ברורות ויציבות. ההורוסקופ גם מזהיר מפני מסקנות נמהרות וריצה למעשים. זה יכול להכניס אתכם לצרות.

הכניסה לשנה החדשה תהיה קצת קדחתנית. תוכלו לבלות את רוב זמנכם בעבודה, מכיוון שתצטרכו לסיים את המשימות שדחיתם בחודשים הקודמים. נסו ללמוד מכך; לא בכדי כתוב "מה שאתה יכול לעשות היום, אל תדחה למחר". אם תעקבו אחרי הפתגם, תוכלו להתחיל את 2022 בראש נקי.

מאדים ישפיע באופן משמעותי על המחצית הראשונה של השנה במזל גדי. תרגישו רצון עז להכרה ולהצלחה. לא תחסר לכם מוטיבציה בכדי להשיג את כל המטרות שלכם. אז תצליחו בתחום הקריירה, אבל תתחילו לפגר בחייכם הפרטיים. ההורוסקופ ממליץ לא לקחת את עצמכם ברצינות רבה מדי; אתם יכולים להבריח את יקיריכם. זה חיוני להיות מסוגלים להוריד את הרגל מהגז לפעמים וליהנות אפילו מהדברים הקטנים.

מזל דלי הוא בן זוג אוהב ונאמן, אך חסרונו הוא חוסר השקט וחוסר ההחלטיות שמלווים אותו בחיים המקצועיים והאישיים. אך הפעם השותף יצטרך שתתנו לו תשובות ברורות לשאלות היסוד הללו. כך תבהירו את מה שאתם באמת רוצים ותפעלו בהתאם. אם לא, פשוט תסובבו במעגל. וזו רק האטה מיותרת עבור בן / בת זוג שרוצים לבנות איתכם משהו. אם אתם רווקים, זה יכול להיות חבר קרוב או בן משפחה.

חרדה יכולה להפריע לכם בסתיו. אל תפחדו לחלוק את הרגשות שלכם עם חברים או בני זוג. מזל דלי הוא באופן טבעי יותר סגור, אך תוכלו לראות עד כמה אתם מרגישים קלים אם תצליחו להתגבר עלעל כך. אתם שמחים להיות מוקים באנשים שאכפת להם מכם בכנות ונמצאים עבורכם בכל מצב. אל תפחדו לבקש עזרה.

את החודשים האחרונים של 2022 תעבירו בעיקר במעגל המשפחתי. יתכנו כמה סכסוכים קלים עם קרובי משפחה רחוקים שיהיו להם הערות עוקצניות. בדרך כלל, אתם נוהגים להגיב בצורה מוגזמת, נסו להתגבר על זה לזמן מה, כדאי שתשתו ותהנו מחברת יקיריכם.