עקרב הורוסקופ 2022

זה אופייני לילידי העקרב להיות מתמידים. כשהם מחליטים על משהו, הם עומדים איתנים בדעתם ולעתים נדירות מתרגלים לזה. בשנת 2022, תכונות אלה יהיו רצויות מאוד בתחום העבודה. מעל לכל, תזדקקו למספיק אומץ בחייכם האישיים; מחכים לכם שינויים שאסור לפחד מהם.

האביב יהיה תובעני נפשית. מישהו קרוב אליכם ימצא את עצמו בבעיה, ותנסו להוציא אותו ממנה בכל האמצעים הזמינים. זה יכול להיות בן משפחה או חבר קרוב. סביר להניח כי בעיה זו תהיה ארוכת טווח אך תיפתר עם הזמן. נכון לעזור לחבר במצוקה, אך היזהרו שלא להיות מעורבים מדי. מזל עקרב נוטה לחדור ללב הדברים, כך שהוא יכול לאבד במהירות את נקודת המבט שלו. ההורוסקופ מזהיר כי הדבר עשוי להשפיע לרעה על חייו.

בתחום הקריירה תתמודדו עם מתח בין עמיתים לעבודה. אולי יתקיימו חילופי דעות, או לפי העמיתים, תתאים לך הנהלה, וזו תהיה עילה להפרדתך מהקבוצה. הורוסקופ 2022 ממליץ לך לתקשר ככל האפשר במקרה זה. הטינה והרצון הטיפוסי של מזל עקרב לנקום רק יחמירו את המצב, ותפגעו בעצמכם הכי הרבה. אל תתנו לנסיבות אלו להסיח את דעתכם מהעבודה.

במחצית השנייה של 2022 מצפות לכם הפתעות בחיי האהבה שלכם. יופיע מישהו שאיתו תרגישו נהדר וחסרי דאגות לאחר זמן רב. אם כבר יש לכם בני זוג, זה יכול להיות רומן או סתם פלירטוט שמתברר כידידות. אבל זה יכול להיות גם דחף עבורכם, על בסיסו תעריך מחדש את מערכת היחסים הנוכחית שלכם. בקיצור, לאדם הזה יהיה מקום בחייכם. אבל אתם חייבים למצוא בעצמכם מספיק אומץ כדי לקחת צעד אל הלא נודע. במקרה זה, אל תפחדו לסמוך על ראשכם; אם תעשו כן, הכל יסתדר לטובה.

את החורף תעבירו במעגל משפחתי. כל הבעיות שהביאו החודשים האחרונים יפתרו, ומחכה לכם רק מנוחה ראויה. היפטרו מהפחד התמידי שתפספסו משהו ותשתמשו בעוצמות שתצברו בחופשה מהעבודה; זה יהיה הזמן האידיאלי.